FREDAG

Åh, ser man på! Jag har fått en komentar av sjävlaste Wille! :D
Han som är på bonde söker fru. Hos Peter! haha =) Fränt, eller hur? haha
Det tycker jag =)


Igår var vi på Lucia, och gud så bra dom var. 50 pers. Så himla fint!
Sedan gick man och väntade på att dagen skulle ta slut.
Funderade på att skippa kören, men så fick vi höra att hon skulle berätta
en hemlighet. Då blev vi nyfiken =)
Men hemligheten var inte så rolig som jag trott. Hon berättade att vi skulle
få åka och sjunga för gamlingar... jeej! nej.. Visst är det väl kul att göra dom
glad. Men sist jag var och sjöng för gamlingar. (nån lucia) så somnade dom.
Aja.
Skulle skjutsa hem Karro, och det hade snöat som bara den, och vägarna var
oplogade!! Irriterande. Sen kom jag ut på E4. och där var det inte mycket bättre.
Var spår efter däcken, men sen var det snö. Jag höll mig efter raddan med bilar/
lastbilar. Jag vågade inte köra om. Tror det var fler som inte vågade det, efter som
det var en lång rad. Men några skulle ju självklart om. Och på omkörningsfältet
låg det fullt med snö. Så jag blev nervös att dom skulle halka in i mig eller nått!
haha :) Men det gick bra.
Kom hem och skrev inköpslista. Skulle köpa lite till bakningen. Tänkte ju baka
kakor med ingefära. Men det var så jävla mycket som skulle vara i. Och det är
onödigt att köpa allt det när man inte kommer baka dom så mycket. Så jag
bestämde att jag skulle göra tryfflar ist. för kakor. Och det hade jag redan allt till
förutom choklad. Åsså ska jag göra Rocky road, och dom där Cornflakesgrejerna.
Mumma!
Till middag önskade Pär Enchilladas (stavning?) Och så fick det bli. Fast jag sparade
lite köttfärs, ost och gräddfil, och gjorde i ordning gurka och sallad. För jag ville nämligen
ha vanlig Tacos. Jag har börjat älska det! Så gott! Tycker det är fräshare när det är kallt
än varmt. Jag blir så less så fort på enchilladas.

Sen vart det Julmust/öl (julmust för min del) och smågodis framför Idol.
Alice slaktade Pinks låt! Jävel! Hon var inte alls bra i den tyckte jag. Hatar att hon inte sjunger
ut orden ordentligt! Likadant på Heaven's on fire. BRA att kevin vann!
Somnade i fåtöljen på nyheterna. Sedan vaknade jag och gick och la mig i sängen.
Kollar när röstningen avslutas, men på nått vis måste jag ha somnat för jag såg inte när
dom presenterade vem som vann. Men jag såg på texttv imorse.

See You!

Kommentarer
Postat av: Therese

VADÅ??? VART HAR HAN KOMMENTERAT?????????? Länka!

2008-12-13 @ 19:08:51
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahaha! Här: http://nathaliesilen.blogg.se/2008/november/bonde-soker-fru-1.html

2008-12-13 @ 19:28:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0