HEMMA

Nu har jag kommit hem igen efter att ha varit i sörfjärn.
Mötte pappa på vägen ner, men mamma var hemma iaf.
Hon tog fram godiset hon bakat, som förövrigt var mycket finare än mitt! haha
sen fixade vi Momma&Moffans och Farmors julklappar.
Jag erbjöd mig att hjälpa henne att pynta granen, eftersom den inte var framme
än :) Även fast den är i plast och gammal och luktar, så tycker jag den blev fin =)
Chico var inte så intresserad av granen. Men Charlie och Putte lekte lite och bet
i grenarna. Haha, det såg så kul ut. Som att dom försökte bita av en bit, men det gick inte :P
Fick även julskinka av mamma. Mumma! Undra om jag ska ta mig en hårdbröd macka
med skinka. Gud så gott =)
Sen kom pappa med traktorn, som var en ny. En röd en. Såg lite ful ut, haha :)
Hörde han tuta och då betyder det att jag måste flytta bilen. Så då åkte jag hem, ville
komma hem innan det blev mörkt också.

Mja.. Och jag städade ju innan jag åkte så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra?!
Ska gå och kolla lite, nånting mer måste ju finnas att städa. Badrummet kanske!?
Mm, det ska jag göra.

Ha det bra allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0