HJÄLP !

Idag kom jag hem runt ett. Skulle åka ner med bilen
till mamma eftersom pärlan ska besiktas i morron. Och
jag vet inte riktigt om jag hinner dit så då åker mamma för
säkerhetsskull =)
Ja, iaf. kommer jag ut och ser att jag får skrapa rutan. SUCK!
Det försvinner inte. Det tar ett tag innan jag inser att isen faktiskt
sitter på insidan!!! FAN! Har jag fått en pontiacbil?? (Pappas gamla
bil som therese hade på vintern förut och den krånglade jämt)
Jag orkade inte hålla på och skrapa och skrapa. Så jag tog fram
vecko revyn och läste ett tag medans bilen värmdes upp =) haha
Sedan åkte jag ner.. Momma var också där. Och jag som ville hem
så fort som möjligt eftersom jag har prov i morron som jag inte kan
ett skit om. Men det var så längesen jag träffade momma så det gjorde
inget att jag blev där ett tag =) Hon är så rolig!
Och katterna såklart! När vi skulle åka så satte sig Månsan i en papplåda.
bara satt där! haha, det såg så kul ut. Louie såg avundsjuk ut och försökte
komma i en annan låda, så jag lyfte dit han. Sen när man kollar på dom
när man är påväg ut ur dörrn sitter dom där i varsin låda och kollar på en.
haha, dom är så söt =)
Sen kollade vi posten. Skolkatalogen har kommit. och den är i färg ! FAN.
Nu när jag blev obeskrivligt dålig och ful så ska det vara i färg! (man brukar
ju se liiiiite bättre ut när det är svartvittt) Åhh! Ser ut som en drogad tjockis!
med världens fläskläpp! fy fan.. Aja.
Bäst av allt var ju att min kjol hade kommit!! :D JAA! Den som jag väntat på i
evigheter! den var lite kortare än vad jag trott med skit samma! I love it anyway!
Men det första jag gör är att häva sönder den. skulle dra ner den lite och tog tag
i bakfickan. Då lossnade den, eller inte hela men lite. men det är lätt fixat!
Även en klänning och armband =) nice =)

Nu håller jag på att göra kalops. Mumma! Det är såå gott! Jag tror kalops, korvstroganoff
och kycklingflié och ris är mina favoritmaträtter. så gott!
Men det är jobbigt att springa och röra i den hela tiden, annars fastnar det i botten.
Men det är det värt!



Ja, iaf. så har jag ju det där jävla samhälls provet i morron. och jag kan ingenting.
På några prov kan man ju iaf. gissa på frågor man inte kan. Men jag kan verkligen
ingenting om detta! Ingenting! Jag är så ointresserad som det går att bli! Så jävla
tråkigt.. Så jag vet redan nu att det kommer gå käpprent åt helvete i möra!

Även att jag försöker spara ut mina naglar till nyår. Tänkte göra lite fina vita toppar då =)
Men självklart går dom sönder en efter en. Idag hade dörren frusit fast igen och jag tar
i allt jag kan och sen glider handen av handtaget och nageln slår i. Där rök den.
Det är bara lillfinger och ringfingersnaglarna som lyckas bli någolunda lång.
intressant, njae..

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, ja samma med mina naglar ;)

2008-12-09 @ 20:43:39
Postat av: Anonym

Vad gott det lät/såg ut med Kalopps.. Hur tusan gör man det =S Heheh!!!

Tack för grattningen!! :D :D

Puss puss

2008-12-09 @ 21:08:54
Postat av: Nathalie

Simone: Ja, jag skulle vilja göra nagelförlängning :)

Anonym (Linda?:): Ja, det är gott =) Jadu, det finns säkert nått recept om du söker på google =)

2008-12-10 @ 05:43:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0