HOLLYWOOD LOCKAR

Idag provade jag min locktång jag köpte. Jag hade ju
tänkt ha stora lockar på nyår. Men det blev inge bra alls =/
Så går det väl när man köper billigt skit. Eller så kan jag helt
enkelt inte göra det. Får väl spraya hårspray före och efter som
Therese gör =) Och se om det blir bättre då.

Men är det ingen som har nå tips på hur man får fina stora lockar ?

Hittade ett tips på internet att man skulle dela upp håret i två delar och sedan
tvinna håret (fruktigt hår) till två lösa knutar vid öronhöjd ungefär. och sedan
föna torrt. Det ska jag prova nu. För idag ska jag tvätta håret! haha =)
Men man skulle ju ha massa produkter i också. Sånt har ju inte jag. Men men.
Jag tar mitt volymgrejs och avslutar med hårspray! :)
Vi får se hur det går !


Kommentarer
Postat av: Therese

ja man måste ha nånting i håret innan annars syns det inte ett skit... ha i hårspray först det är skit bra!!!

2008-12-11 @ 19:22:00
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag lockade hela håret på jonas och jessicas bröllop. Men det var kork-skruv-lockar och då hade jag i nå lock-spray innan jag lockade. Lockarna satt i hela kvällen och alla tyckte jag var jättefin så den sprayen funkade jättebra! =)

2008-12-11 @ 20:55:31
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, jag ska prova det. :)

Sara: Okej. Kanske får ta och köpa det då =)

2008-12-12 @ 05:44:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0