IDIOTER !!!

Fy fan va förbannad jag blir! Idag var jag ju som sagt ner med
tvätt. Hade Pär skjorta som jag skulle tvätta efter. Som han ska ha
ikväll! alarmet ringer och jag går ner.
Ja, tror ni inte att grannen har gått ner och tagit ur våran tvätt och lagt
i sin?? FY FAN!
Jag blir så jävla less! Är det inte ledigt så får du väl för faan vänta!!
Jag ska vänta en timme ungefär. Sen ska jag gå och avsluta hennes tvättprogram
och tvätta klart det jag skulle tvätta!

Ska man måsta sätta upp en lapp eller nått att man har mer tvätt eller??
LÄR DIG ATT VÄNTA !

Hade inte blivit såhär irriterad om det inte var så att vi har kläder att tvätta som vi ska
ha idag/ikväll! Hon därimot tvättade bara sängkläder !
ÅHHHHH!!
Idiot!

Kommentarer
Postat av: Simone

Mä! fan, gå ner och släng ut skiten och be dom tvätta klart EFTER ni är färdiga!

2008-12-31 @ 13:08:36
Postat av: Nathalie

Ja, jag var bra sugen på att gå och knacka på och säga åt dom att jag hade mer att tvätta! Men jag är för feg! :P Men jag tog ur hennes tvätt iaf =)

2008-12-31 @ 13:10:45
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0