INGEN MIDDAG

Näe, det blir ingen middag för mig hon Momma och Moffan idag.
Pratade med mamma för en stund sen och hon skulle köpa med
sig kan jang när hon slutade jobba.

Nu sitter jag och svettas. tror jag ska gå och kolla om jag har feber. Men
det tror jag inte.
Har tagit alvedon så det är lite bättre =)
Men jag blir ändå inne hela dan i myskläder. Sitter fortfarande i morronrock.
Men ska väl byta till några mysisar tror jag.
Ska nog ta en varm dusch först. Det är nu jag saknar vårat badkar.
Eller ja, jag saknar alla mysiga bad med Pär också. Nu går inte det längre när
man bara har dusch. Det var så mysigt med tända ljus och skumbad. Men aja..

Fan, jag har inte ätit nått än! :P Eller några riskakor, men det är ju inte mycket mat.
Mest luft. Känns det som iaf. Men när jag skulle göra vitlökssmör så fanns det inga
rena skålar och jag orkar inte diska..  

Mamma skulle ringa när hon var på ica om hon inte kom ihåg allt jag sa att jag ville
ha :P Hoppas hon inte kommer ihåg. För vi lär ju ha nått att äta till middag också.
Men annars får väl jag slå en pling. Är väldigt sugen på tacos. Men kanske soppa
skulle sitta bättre :)

Aja, nu ska jag gå och lägga mig en sväng.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0