JAG ÄR SJUK... PÅ RIKTIGT

Fy fan när jag vaknade i morse!
Min hals känns som den är helt sönder, snorig och ett litet plus på det
är att jag tror jag fått öroninflammation! JAG VILL INTE!
Det dunkar och känns som jag fått vatten i örat! Jag vill inte, jag vill inte !
Vad som helst men inte öroninflammation! Jag blir döv på det örat då, och
det är så jävla irriterande att inte höra nånting. Kan det bara hålla ut tills efter imorron.
Sedan kan jag få det då, om jag måste ha det! SNÄLLA!
Jag kan sätta mig ner och grina nu för jag vill verkligen inte ha öroninflammation!
Iaf. så har jag följt mammas råd om att vitlök hjälper mot allt. Så jag sitter med en
vitlöksklyfta i örat! haha =)

Jag sitter bara och väntar på att det ska säga plopp! Sen är mitt öra igentäppt och jag
är döv.
Så jag funderar på att skippa middagen hos momma och moffan idag. Jag vill inte gå ut
nå mer! Jag vill inte riskera att bli mer sjuk!
Men det känns som att dom kommer tro att jag bara säger det för att få en ursäkt att inte
åka dit =/
Ska ringa mamma sedan och se om hon kan köpa kan jang åt mig..

Bara för att jag sprang utan jacka på bergegårn.
Bara för att jag hade uppsatt hår i går och det blåste på mina öron.
Bara för att gud verkar hata mig.


Kommentarer
Postat av: Therese

haha mamma är sim han i mitt feta grekiska bröllop.. han sprutar på sånt där cleanex (?) på allt och hon tar på vitlök på allt :) haha

2008-12-30 @ 10:32:24
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hahaha :D ja :P

2008-12-30 @ 10:52:23
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch stackare! =/ Jag hoppas att du blir bättre tills imogon! Om jag inte minns helt fel nu så tror jag mamma sa att man kan dela en gullök på mitten och häva den sidan man har skurit på mot örat. Jag tror hon sa något i den stilen. Krya på dig! =)

2008-12-30 @ 11:00:56
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hehe, okej :D Kanske ska prova det då=) tack!

2008-12-30 @ 12:49:34
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

HAHAHA!! Alltså förlåt men jag kunde inte låta bli att skratta högt när jag såg hur du satt med huvudet lite snett lutat åt ena hållet med en klyfta vitlök i örat! ='D

Men nu är du frisk. Detta är en hypnos, tretvåett BRA!

2008-12-30 @ 18:57:47
Postat av: Nathalie

Haha! Ja, det såg nog roligt ut =) Ja, hoppas det funkar =)

2008-12-31 @ 10:36:09
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0