JAG ÄR TRÖTT

Haha, läste lite bloggar och läste detta inlägg i Katrin Zytomierska's blogg.
För övrigt så älskar jag henne. Det har jag nog skrivit förut, men faan va bra hon är =)
Här kommer inlägget jag skrattade lite åt =)

"

Idag hade jag ett fantastisktt samtal med min vän. Obs! Min vän är 31 år gammal. Vi kallar honom "Stieg".


Jag:
Fan, jag har fått flytningar. Det har jag aldrig. Det känns inte alls fresch.


Stieg:
Fan, bra. Jag har undrat över det här med era flytningar. Vad är det egentligen?


Jag:
Vaddå? Vet du inte vad en flytning är? Du har ju fan haft tjej i 9 år.


Stieg:
Näe, asså jag vet fan inte vad det är.


Jag:
Men du vet, brödsmulor i trosorna?!


Stieg:
Va?! Va fan pratar du om?


Jag:
Okej. Så här ligger det till. En gång i månaden har tjejer ägglossning. Då kommer det ut vitt gegg ur muffen. Det är inte alls äckligt på nåt sätt. Det är bara som...tänkt dig äggvita. Ja! Faktiskt precis som äggvita.


Stieg:
Vaddå äggvita? När kommer det? När man har sex eller?


Jag:
Ehh, näe. Det kommer lite sporadiskt och lägger sig fint i trosan.


Stieg:
Aha...äggvita säger du...hmm...


Jag:
Ja, det kan man säga.


Stieg:
Är den som före eller efter att den har blivit stekt?


Sen har jag skrattat sen dess. Detta var fyra timmar sen. Jag älskar män. Jag gör verkligen det."


Kommentarer
Postat av: Therese

alltså du ska se henne på idoleftersnack hon har inte alla hästar i stallet om man säger så... liiite efter :)

2008-12-21 @ 10:04:11
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet-,

vilken underbar header du har tjejen :) jätte fin !

2008-12-21 @ 10:13:57
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: ANNA KÄLLMAN

haha, ja nu skratta ja å :D

2008-12-21 @ 11:59:25
URL: http://aaka.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, det är det som jag tycker är kul =) Hon säger ju allt hon tänker!

Your Dream Closet: Tack så mycket! =)

Anna: haha =)

2008-12-21 @ 16:32:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0