JULEN ÄR ÖVER

Ni får ursäkta att jag inte bloggade nånting igår.
Men som sagt så fick jag Guitar Hero i julklapp och jag satt fastklistrad
hela dagen igår =)

Men jag tror detta var den bästa julafton på lääänge =)
Först blev det stress här hemma. Jag vart inte nöjd med det jag skulle ha på
mig. Sen skulle jag hjälpa Pär att fixa julklappar. Ojoj.
Men jag kom iväg iaf. Åt mat hos Mamma och Pappa.
Som vanligt var det väl :P Sen julklapps utdelning. Det var lite roligare när vi hade
rim på =) Jag fick jättemycket bra saker! Helnöjd!
Sedan bar det av till Britta där Pär var och firade. Även hans syster var där med barn
och karl =) Dom hade Tomte! Det är ju så mycket roligare när man har tomte!
Jag fick några klappar där också =) Det var trevligt.

Men idag är jag rätt bakis! Så jag måste gå och lägga mig igen innan jag spyr ner
datorn.
Får se om jag berättar lite mer senare, annars i morron!

Ha det bra !!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha Linus pratade med Pär i telefonen då du spelade Guitar Hero och han ställde sig i vägen eller nå (?) Haha Linus tyckte det var så kul för du skrek typ: "MEN SLUTA, FLYTTA PÅ DIG DUMHUVE!" ..ungefär. Haha! Det lät lite kul bara =)

2008-12-26 @ 13:00:31
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, Ja han tycker om att jävlas med mig :P

2008-12-27 @ 10:16:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0