JULEN

Nu är jag tillbaka =)

Julafton började med att jag och Pär drack glögg och öppnade paket.
Tror redan jag berättat det, men men.
Sedan skulle jag åka ner till sörfjärn. Började göra mig i ordning, och stressen
kom. Kjolen var ju som sagt sönder och jag hade inte hunnit laga det. Letade
en nål. Men hittade ingen. Sen var tröjan så jävla konstig också.. usch!
Men men.. Jag kom ner iaf. =)
Åt mat, som jag vart spyfärdig på redan där. Jag är inte så mycket för julmat.
Sen delade jag och Therese ut julklapparna, läste rimmen också =) Det var kul!
Det måste vi göra om nästa år också.
Och jag är vääldigt nöjd med vad jag fick:
Nintendo wii (ink. racket, golfklubba, baseballträ :P)
Guitar Hero
Nyårsklänning
Kläder
Drömtydarbok
Lampa
Scrapbookgrejer
Presentkort
Choklad
Pengar
Skor
One tree hill box
Har säkerligen glömt nått också :P
Efter det så gick vi till momma och Moffan. Men det var inte lika mycket kusiner där
som det brukar.
Sedan ringde Pär och sa att Tomten snart skulle komma till dom, och att dom satt
och väntade på mig. Så då åkte jag upp till Britta. Det är ju så mycket roligare när det
är småbarn med, så man kan ha tomte =) Fick några klappar där också, snäll som dom
är ! Åt lite risalamanta sedan åkte vi till Jimmie en sväng.
Han följde med hem till oss och fixade igång nintendot åt oss =) Sedan blev det guitar hero
spelande! haha =) Pär somnade och jag spelade lite mer innan jag också gick och la mig.
Juldan satt jag framför guitar hero nästan hela dan :D haha.. sedan vart det bergegårn..
Var många släktingar där :) Fick även höra att grannarna i husen här brevid hade sett mig
kvällen innan när jag spelade nintendo! hahaha :D När jag stog och boxades och grejer.
Jag tror nog jag kommer dra för persiennerna lite oftare nu :P
Dagen efter mådde jag inte så bra. Ändå tycker jag inte att jag drack så mycket!? aja..
Mådde illa hela dan! Tror jag inte är helt hundra fortfarande, faktiskt :P

  

Men allt som allt så tror jag detta var den bästa julafton på läänge =)

Ha det bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Therese

men åsså tog du med det där kortet, då ska jag lägga ut bilderna på dig jag med... haha till farmor...

2008-12-27 @ 10:56:33
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

men du har ju redan lagt upp ett fult kort på mig!!

2008-12-27 @ 11:29:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0