JULSHOPPING

Igår skulle vi som sagt åka till sundsvall. Kvart över nio skulle vi
åka för att vara exakt. :P Ringde till mamma och hörde vart hon var,
då hade hon nyss åkt. Therese hade tydligen nyss klivit upp och då
komma vi inte iväg förren tio.
Åkte till stan först. Provade lite klänningar. Jag blev surig, för dom jag
la upp bilder på fanns inte i min storlek. Men så ringde Pär, och jag blev
bra humör igen =) Love ! Han kan alltid få mig på bra humör!
Köpte iaf. en tröja jag ska ha på julafton, som jag såg sist mamma och jag
var där. Gick på Zara och kunde inte motstå ett par jeans! :P Therese frestade
mig så mycket när hon hade köpt två par jeans där, och hon sa att dom var
jätte bra. 400 kostade dom, det är väl ett rätt bra pris, va? =) Det konstiga med
deras byxor är att i benen är dom skiiiiit tajt, men i midjan är dom nästa perfekt.
Det gör att när man böjer sig ner visar man röven! :P men dom var fiina =)
Sedan gick vi och köpte julklappar till Momma & Moffan och Farmor. M&F ska få
lättdricka, heter det ? Näe.. svagdricka? Ähh, dom brukar dricka nått sånt iaf :P
och halllonsylt + blomma. Låter fult med sylt och drickan men det var fina flaskor/burk.
Farmor får blomma + saffransglögg och sirup :) Med smak av choklad.
mm..
Sen åkte vi ut till birsta. Åkte först och köpte julklapp till pappa, tänkte skriva vart vi
köpte den men kanske inte ska göra det ifall han läser =)
Jag köpte även en locktång till mig själv. En som det blir stora lockar av =)
Sen började jakten på klänningar igen.
Vi gick på Vila, Therese hade sett jättemånga fina klänningar där. och rätt hade hon.
En som jag verkligen hade velat haft var sååå fin! Men den fanns bara i XS och L. =/
Fick ju på mig XS med såg ut som en uppstoppad korv. Synd.. Men hittade en annan
fin som jag älskade. Men sen sa Therese att den var tråkig, och tyckte hellre jag skulle
köpa en jag provade på Gina. Men där köper ju alla sina kläder. Jag vill ju ha en fin
som bara jag har (nästan) :P Sen skulle jag ha en julklapp till åt Pär, men hittade inge
bra! Jag vart sur som bara den!
Jag hatar när jag inte hittar nått! Och har jag blivit på dåligt humör blir det hellre värre och värre
än bättre och bättre. Therese skrev ju på sin blogg att jag var jobbig. Men hon ska veta
att hon är minst lika jobbig när hon blir sur..
Aja, det blev iaf. klänningen på Vila. och jag är nöjd. Hittade även julklappen åt Pär, men är inte riktigt nöjd.
Men aja.. Det går väl att lämna tillbaka ifall han inte vill ha. Så kan han byta mot nått han vill
ha.



Inte världens bästa bilder, men dom får duga.
 

Klänningen får ni inte se än =)
När jag stog och provade en på Gina, ringde Pär och frågade hur det gick.
Sa att jag hade hittat en som jag ville ha men den kostade lite mer än vad jag
ville lägga på en klänning.
P - Men ska jag betala den jag då?
=D Glad blev jag ! Så jag ska få den i julklapp av han. Go han är! :)
Så jag fick ju den klänningen jag ville ha! =D
Så därför får ni inte se den än, eftersom det är en julklapp får ni se den efter jul :)
Puss på Pär ! <3

Nu har jag ALLA julklappar klara =) så skönt! Men det resulterade även i att jag är pankare
än pankas (haha). Fick låna 200 av mamma igår. och Therese är jag skyldig 350. Suck..
Hoppas man får nå päningar i julklapp så jag kan betala tillbaka direkt.
Är även skyldig mamma mycket mer pengar.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

bilden på jeansen vart bättre än min, dom ser snyggare ut på din bild... lika som mig såklart ;P

2008-12-09 @ 11:25:32
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Fan, jag måste kolla in jeansen där, alla tjatar om hur bra och billiga de är ;p

Haha, svagdricka.

=)

2008-12-09 @ 14:32:35
Postat av: denise

haha ja jag med måste kolla in jeansen där, tycker om jeans med tajta ben :)

2008-12-09 @ 15:46:09
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Mm. :) Det fanns ju en tid då jag verkligen inte fick köpa likadana kläder som dig :P

Simone: Ja, gör det =) skulle kunna köpa många jeans där bara jag hade pengar. Ja, dom dricker ju det jämt :P

Denise: Ja, jag med =) Hatar när dom är lite för stor. Blä! Men dom är bra jeansen där för dom sitter åt på rätt ställen. Alltså i benen, inte i midjan så kärlekshandtagen syns så jävla väl :P haha

2008-12-09 @ 16:03:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0