KLARTT !

Nu är jag klar med städandet =)
Det luktar fräsch citron nu efter att jag torkat golven.
Det enda som är kvar att göra är att rätta till mattan som
fåtöljerna och bordet står på. Så fort man häver ut fotgrejen
på "datastolen" så åker mattan mer och mer åt sidan..
Datastolen är Pärs stol! haha :) Den andra är min. Men om
man ska sitta vid datorn så går det bara att sitta i Pärs stol.
Annars räcker inte sladden. Så den här fåtöljen har blivit lite utsliten.
Ryggstödet har liksom fått en form av att någon sitter där :P Medans
den andra ser helt oanvänd ut! Jag brukar väl sitta i den ibland men jag
får ont i nacken av att sitta i den för länge så då går jag och lägger mig
i sängen efter ett tag. Då blir det att den knappt blir använd.
Men iaf.!! :P Så orkar jag inte dra mattan själv, när allt står på. Så Pär får
hjälpa mig med det när han kommer hem.

Tänkte även baka idag, julgodis. Men jag tror inte det blir av. Ska väl börja
med maten snart kanske, om jag kommer på nått dvs. Så det får bli till helgen
ist. Mamma och jag bestämde att vi skulle ge en liten påse med godis tillsammans
med det andra vi köpt till Momma & Moffan och Farmor :) Så vi köpte påsar på
dollar. Småpåsar.. Dom var inte världens finaste, men..

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Therese

jasså smider massa planer utan min vetskap... mhm mhm...

2008-12-11 @ 15:33:10
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, japp =) Köpte även 2 after eight askar åt Putte P !

2008-12-11 @ 15:45:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0