LENT HÅR

Nu har jag nyss kommit ur duschen. och tvätta håret var något
jag verkligen behövde. Provade göra lockar för nån dag sedan och
då vart det mycket hårspray. Provade idag igen. Vilket betyfer ännu mer
hårspray. Så när jag hade torkat klart håret och borstat det så var det
sååå lent =) Och faaan vad långt det har blivit! Det tycker vi om! Ska sluta
klippa upp håret så mycket nästa gång.
Men lockarna vart inte bra nån av gångerna jag gjorde dom =/ FAan!
Vet inte vad jag ska göra för att dom ska bli bra heller?! Ska prova sedan igen
nån dag till veckan. Då ska jag inte dela upp håret i olika lager och locka ett lager
för sig. Utan då tar jag hela håret på engång. Får se hur det blir. Annars kanske
Therese kan hjälpa mig?! =) Hon är bra på hår!

Just nu sitter jag och kollar på Projekt Runway. Repris, då dom gjorde balklänningar.
Christian är min favorit! :P Inte just denna gången kanske, men allt som allt. Och hans
"modell" hatar jag! :P


Kommentarer
Postat av: Therese

men nej jag är urusel på att fixa hår, iaf. andras... och du såg väl hur bra jag var på att locka mitt hår :) grinig som en liten unge blev ja...

2008-12-19 @ 17:14:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha.. Ja.. Men i värsta fall får du våga håret på mig :)

2008-12-19 @ 18:01:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Hoppas du får en grymt bra lördag!

2008-12-20 @ 12:25:30
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0