LONG TIME NO SEE

Denna dag gick fort! eller dom 2 timmar jag hade
lektion gick fort! Sedan lunkade jag ner på stan. Klockan
var ca. 11.50. Undrade om jag skulle hinna ner på station
tills bussen gick 12.15. Ja, jag är lat och seg.
Det känndes i benen kan jag lova. Så jag stannade vid
apoteket. Dit kom det senare en gubbe som var väldigt läskig.
Känndes som han glodde på mig hela tiden. Och då och då så
gav han ifrån sig nå ljud. Lät som han skrattade.
Aja.. På bussen träffade jag Amandis :) Det var längesen.
Pratade hela vägen till Gnarp så bussresan gick också fort.

Nu sitter jag och väntar på att Mamma och Momma ska komma.
Undra vart dom är?! Jag sa att jag skulle vara hemma ett.
Jag är hungrig och vill ha en såndär kaka! :D
Therese skulle även komma och hälsa på. Eller hämta vänner boxar.

Näe, nu ska jag gå och... göra nånting ! :P

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0