MENTORSAMTAL

Idag hade jag mentorsamtal med Anja. Hon var orolig för hur jag mådde. :P
Eftersom jag brukar gå hem ibland för att jag har ont i huvet.
Och betygen såg bra ut. Men jag hatar den nya grejen när dom skriver omdömme.
Dom skriver inga betyg utan dom kryssar i "till viss del" "i hög grad" osv. Tråkigt!
Har lite rester som jag måste göra. Och alla hade inte skrivit omdömen heller, som
tex. Eva (svenska). Så då berättade jag att vi hade pratat betyg med henne och att Eva
ville att jag skulle satsa på MVG.
-Men jag vet inte.. sa jag.
Anja: Varför då?
Jag: Njae, vet inte om jag klarar det. Trodde knappt jag skulle få G.
Anja: (Suckar)....Lite självförtroende, tack!
haha :D Okej, det lät inge kul.
Men jag hatar mentorsamtal. och Anja är så snäll och säger hela tiden hur bra jag är och
att jag är en sån smart tjej. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med sånna "komplimanger"?!
Jag har aldrig varit riktigt bra på att ta en komplimang. Jag blir generad och vet inte vad jag
ska säga. :P
Och med vårat Projekt arbete sa hon att vi var jätteduktig och önskade att alla var så duktiga! haha.
och att vi var mönsterelever! hahaha.. :)
Men det är jävligt skönt att höra att nån tycker att jag är bra osv. =) Man får liksom ett upplyft i självförtroendet.
Sen i slutet säger hon
-Är det något du undrar över? något du vill fråga/prata om?
-Näe.. (låter jävligt fult när man skriver bara ett "näe" men ni fattar)
-okej.. (kollar på en med lite sorgliga ögon) men du vet att det är bara att komma isf.
ååhh, vill bara springa och ge na en kram! =) Jag gillar Anja! Jag har varit fram och tillbaka med den
saken, men nu gillar jag henne =)

Hon tyckte även att jag skulle söka nå extrajobb/sommarjobb på dagis och säga att jag funderar på
att plugga vidare. Då lär dom ju kanske ta en på lite mer allvar än om man bara vill ha jobb för att tjäna
pengar =)
Och jag skulle skriva att jag tycker om att måla och pyssla! haha =) men det gör jag faktiskt! Det är ju skitkul!
Vi hade nått skit som luktade lim på bilden förut! och jag fick sånna minnen från Gnarp när man julpysslade.
Fick gå runt i alla klassrum åsså fanns det olika saker att göra =)
Och när jag började tänka på det så kom jag på att jag vill ha en "Scrapbook" ! Jag kommer på mer och
mer saker jag vill ha i julklapp.
Vill även ha en ny navelpiercing. Bara en vanlig. Eller ja, jag vill inte ha nått som hänger ner. Och helst ska
 den vara 8 eller 10 mm. Har en som är tolv och dom är alldeles för stora. Har blivit så lite hud emellan =/

Nu ska jag städa upp sen i helgen! (känns som jag skriver att jag ska städa i varje inlägg)
Det luktar inte gott inne i köket och det är tusentals ölflaskor/burkar och massa godispapper, chipspåsar,
pizzakartonger, you name it! Suck...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag skulle oxå vilja ha en scrapbook... fast jag vet inte riktigt vad det är eller vart man får tag på sånt? men jag älskar mitt fotoalbum som jag gjort själv.=) men hur gör man med en sån får man med massa grejjer som man klistrar in eller?

2008-12-01 @ 16:29:47
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag såg en på jysk förut och där var det massa saker med. Typ klistermärken och grejer =) men det är väl typ som den där du gjort. Att man ska klistra in bilder och grejs?! =)

2008-12-01 @ 16:39:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0