NYÅR

Idag gäller det!
När jag vaknade (kl. 4) trodde jag att jag skulle dö!
Täppt i näsan, vilket betyder att jag måste andas med munnen.
Och det hatar jag när jag ska sova. För då blir jag alldeles torr i mun
och när man har så jävla ont i halsen är det inte kul.
Och mitt öra gör ont + att det är påväg att bli igentäppt.
Men det skiter jag i just nu.. Ska försöka att inte tänka på det! För ikväll ska
jag ha kul! =)

Håller på att tvätta lite nu, sedan ska jag göra mina naglar fina, hahaha :D
och duscha, fixa hår och sedan bär det av till Terra och Ferra på nyårspartaj !

Tror inte jag ska ta nå mer kan jang iaf. Jag börjar bara må illa av den =/

Föresten går det inte att komentera ?! Felaktig data står det bara...



GOTT NYTT ÅR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0