OJ OJ OJ !!

Kvällen började med middag, Tacos/Enchilladas. Och jag hörde
något om att vi skulle till Sara och Linus och dricka glögg! KUL!
tänkte jag. Men tiden gick och det blev helt enkelt inte att vi åkte dit,
men det får bli nån annan gång tycker jag ! =)
Ist. skulle vi åka ner till Arne för Pär skulle hämta några grejer.
Jag kör. Efter att ha kört en bit på Skesta vägen så inser jag att det
är BLIXThalt ! Och jag överdriver inte ett dugg! Nu vet jag hur Therese
kännde sig när hon gled ner i diket nån vinter.
Alltså FY FAAN! Det är det värsta jag varit med om! Jag körde 20-30
och ändå så sladdade jag. Det var ju faan halare än vad det var på halkbanan! haha
Jag satt med hjärtat i halsgropen hela tiden och spännde mig hela tiden.
Sedan sa jag att jag åker då inte skesta hem. Så jag började åka mot den
andra vägen. Och där var det ju fan lika halt!!! Och man ska ju inte bromsa
när det är så halt. Då sladdar man bara omkring. Och bromsen som jag vill
använda!! :D haha. Pär fick ta över ratten lite då och då och styra upp det hela! =)
Efter en bit på den vägen så stog en "sandbil" mitt i vägen. Han hade nog kör
fast. Eller ja.. han kom nog ingenstans. Jag börjar bromsa och glider långsamt
ner mot diket/snödrivan.
Då fick Pär ta över hela körningen. och när vi bytte sida så gick det knappt att 
på vägen. Så halt var det.
Näe, jag kör då aldrig igen när det är sånt här skitväder !!
När vi kom hem så kom det fram en tomte bakom knuten. :P Jag blev faktiskt
lite rädd för han. Känndes som han var en mördare eller nått! :D haha.
Så jag kutade upp fort som attan!

Aja, allt som allt, hade inte Pär varit med hade jag legat i diket för lääääängesen!
Hade inte tagit mig nå långt iaf.
Blä för detta väder! men jag såg att regnet hade förvandlats till snö nu iaf =) det är bra!

Imorron blir det kanske angling med Pär och Peter, om det blir bra väder :) Det ser jag
fram emot. Få komma ut lite, haha =)


See you!

Kommentarer
Postat av: Julia

tackar! ^^ din är med fin.

ja hittade den på listan på bloggens startsida^^

2008-12-20 @ 20:33:46
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Julia

kul att du tycker det! ^^ tack!

2008-12-20 @ 20:44:59
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Emmy

en tomte? :P

2008-12-21 @ 14:28:07
Postat av: Nathalie

Emmy: HAHA! :D Ja, en gubbe med tomtemask :P

2008-12-21 @ 16:33:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0