OOOPS! ...ÄHH!

Idag vart det visst lite för lång tid i sängen. = jag missade bussarna.
Det värsta är ju att jag faktiskt klev upp när Pär hade åkt. Men efter ett
tag tänkte jag: "Jag ska bara ligga och kolla på teven nu till det verkligen
är dags att gå till bussen" Tänkte att till vakna med the voice kan man inte
somna till. Men så kom reklamen och jag skulle bara "vila ögonen" lite.
vips! sa det sedan sov jag som en stock. Vaknade typ fem i nio (jag skulle
med åtta bussen egentligen) Rusade upp ur sängen, alldeles för fort för
jag höll på svimma. Ni vet när man reser sig för fort så svartnar det för ögonen
och man blir helt yr.
Tänkte att jag slänger på mig nå kläder och springer ut!
Men näe.. Jag orkade inte. Var fortfarande så jävla trött. Plus att det känns som
nån stryper mig, helt tjockt i halsen. LIte snorig är jag med.. Fan! Jag vill inte bli
sjuk. Har haft ont i halsen ända sen vi var till stan i sundsvall! Så jag skyller på
det. Att jag sprang utan halsduk. Jag måste ha halsduk annars får jag ont i halsen
direkt!
Så jag sjukanmälde mig idag. Men jag ska städa lägenheten skiiiinande ren
så jag slipper ha dåligt samvete! =)
Ska ta ut mattorna och vädra/skaka dom. Damsuga, torka golv, dammtorka osv =)
Sen tänkte jag ställa blommorna som står på hyllan i fönstret ett tag så dom får solljus.
För dom dör ju bara?! =/ Men självklart är det ingen sol idag då.

God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0