SKIT TYG

Ja, klänningen vart inte sådär jättebra =/ Fan å då!
Tyget var för stelt så jag fick inte ens på mig den. Skulle ha varit
mer stretch. Men jag ska prova lite lösningar i morron och se om det
blir bra. Har sytt dit en bit av ett svart tyg på sidan. Men då vart den så
stor under bröstet.. suck! Blir nog till att köpa en klänning ändå..
Men jag som ville ha en sån. Kanske kan kolla på nån tyg affär i sundsvall
ifall dom har nå tyg där också..

Har varit och handlat också.. Men tror ni inte jag lyckas glömma nått ändå?!
Något som faktiskt stog på listan. Fryspåsar!! Har bara små 2 liters och i dom
rymms ju ingenting?!?!

Aja, nu ska jag gå och börja med maten.

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0