SÖNDAG

Det känns verkligen inte som söndag idag.
Pär är ute och anglar och det brukar dom jämt göra på
lördagar. Fast dom var ju ut i går också. Och då känndes
det inte som lördag heller?! Hmm..

Just ja! Är det inte nån som kan ett bra rim till en chokladask? =)
Det blir nog sånna till Momma & moffan och Farmor. Men när jag
letar på internet handlar det oftast om att man måste banta eller
att man måste tänka på vikten också. Och det tycker inte jag är så
passande! :P
Sen måste jag komma på rim till Patriks julklapp också, som jag
för övrig inte vet vad det är än?! Men jag hoppas mamma har ringt
till han och frågat vad han vill ha.
Sen har jag nog rim till dom flesta julklappar :)

var hem till sörfjärn en sväng igår och hämtade lite bakgrejer och juldukar.
Mamma var inte hemma först och det är ju hon som vet vart alla
dukar är. Så jag lekte med kisserna ett tag och försökte fixa en telefon
som dom hade fått.
Alla katter var för engångsskull inne =) Och Chico kan inte få gosa ofta
han. Då jag gosade med han skulle han krypa innanför min tröja :D
Och Louie som alltid är hungrig står som vanligt framför kylskåpet och
kollar på en med sina stooora söta ögon :P Dom är så gooo! =)


Aja!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja han är jämt så gosig när man kommer hem. han ska jämt prata med en oxå =)

2008-12-07 @ 10:21:52
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Chico? Ja =)

2008-12-07 @ 10:34:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0