SPYFÄRDIG

Nu har jag bakat Rocky Road och Cornflakes crisps.
Och jag är så jävla spyfärdig på choklad som man kan bli! FY!
Och jag vette fan hur det smakar heller. Rocky Road:en (:P) blev
nog bra iaf. Smakade en liten liten bit. Var så less så jag orkade inte
smaka mera. Men det andra.. Skulle ha gjort mindre bitar för bara en
tugga av den blir man less och illamående. Vad är i den då? Jo, choklad,
nutella, nougat och cornflakes. Doppad i annan choklad. Kan man tro att
det ska bli annat än för mycket?! Eller så var det bara för att jag var så jävla
less och spyfärdig. Åsså tog den mörka chokladen som jag doppade i slut,
så jag fick smälta lite ljus choklad och doppa resten i. Men dom torkade aldrig?!
Så nu står dom i frysen, och där får dom nog stå tills dom ska ätas/ ges bort.

God Jul!

Kommentarer
Postat av: Simone

Hur gör man rocky road kakor? =)

2008-12-13 @ 23:30:42
Postat av: Nathalie

Gå in på recept.se och sök på rocky road där =) där finns receptet =)

2008-12-13 @ 23:58:48
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0