STADEN

Vi åkte till stan igår ändå =)
Fy fan va folk det var! Kön med bilar bara till avfarten var hur lång som helst!
Så vi tog en annan väg.
Pär hittade mycket fint iaf =) Så han kan välja bland många alternativ på vad han ska
ha på nyår. Jag tycker allt var fint, så han kommer bli fin vad han än väljer.
Jag köpte lite småkrams bara. Hade inte ork att titta nå mer. Fick så jävla ont i
ryggen. + att jag inte var så pigg heller pga. halsen..
Såg Therese också inne på scorett, men hon såg ut att ha fullt upp så jag gick bara
förbi :)
När vi skulle åka hem erbjöd jag mig att bjuda på mat på MAX! =) Jag var så sugen.
och gott var det. Men när jag stog och väntade på att våran mat skulle bli klar kommer
det ju andra bakom och beställer.
Hon börjar packa på på min bricka. Då råkar den smälta osten ramla omkull. Han tar upp den
och börjar möbelera om. Precis som att han trodde det var hans mat.
Gubbe: har du nån servett?
Hon I Kassan: Men det här är hennes.
G: Men spelar det nån roll vems det är då? (Som att han trodde det var hans kärrings) det är ändå kladdigt!
Jag får en blick av hon i kassan som säger "Fy fan vilken jobbig jävel!" och så går hon och hämtar papper.
Sen tränger jag mig in och tar min bricka. För han blockerade ju fan hela vägen!
G: Jaha, var det din den här??
JAA! Jag hatar när folk kladdar på mina saker! För detta var världens äckligaste gubbe med världens
äckligaste händer (lortig) och jag vill inte att han tar på min mat!!
Ojoj.. Sen när jag skulle hämta dricka så vad gör jag om inte spiller ut hela colan på hela mig?!
Åhh! Irriterande..

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

jasså det hade jag nog för jag såg då inte dig... :)

2008-12-30 @ 10:34:14
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, du gick mot kassan med en skolåda iaf =)

2008-12-30 @ 10:52:58
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0