STRÅÅLANDE JUL

Idag ska jag städa, igen. haha. Näe, men nu vill jag ha det mysig och fint! =)
Pär gjorde glögg i morse innan han skulle åka och angla. Nu luktar det såå gott!
Jag tror jag ska hämta iaf. en julduk som jag hade på mitt lilla bord förut i sörfjärn.
För vi har ju ett likadant litet bord här :) Och jag vill ha mycket mer julsaker! Kanske
snor med mig nån tomte till också! haha =)
Jag har även köpt toalettpapper med tomtar på! hahaha =)
I natt drömde jag att Therese fick ena sin present och hon blev jättebesviken.
Nästan sur. "Men en sån här vill jag ju inte haa!" haha. Jag berättade lite mer om
presenten, varför den är lite roligare än den ser ut. Men hon var fortfarande sur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0