VALET ÄR GJORT

Bonde söker fru igår :) Och alla valde ju rätt (enligt mig) utom
Magnus. Men jag har aldrig gillat han så det är bättre att Linn får
nån bättre karl! haha :)
I dag är det ju också bonde söker fru. Det dåliga var att man fick se
reklamen för det som är idag i reklamen som var igår :P
och då hade Peter inte valt än, men så såg man han och Wille.
Det förstörde! Nu var det ju inte lika spännande längre :P

På tal om Peter. Så hörde jag att det var några som skulle åka upp till
hans gård och spöa han.
Fy fan, jag blir så jävla förbannad!
Vad är det för jävla töntar som sitter och säger att "Han ska vi slå ihjäl"
bara för att dom inte är likadan som en själv!
Sköt er själv istället.. ååhh! Fy fan!
Man får väl leva hur man vill, det är ens eget liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0