Alone

Ja, igår hade jag körlektion igen, med Rolf :)
Tränade på att krypa fram i backen. Det gick väl sådär
i början. Måste hålla reda på fötterna och samtidigt se om
det kommer nå bilar. Jag har inte bra koll! :D Men till sist satt
det som smort och då fick jag t.o.m en applåd! hahaha
Även att jag jämt svängde höger när jag skulle vänster och
vänster när jag skulle höger. :D
Nästa gång blir det till att börja backa (hjälp) Så nu måste
jag hem och träna. Skönt att vi har slappschema denna
vecka eftersom nästan hela mig klass åker till Italien idag :)
Kommer sakna Elina, Karro och Bea. Får ju inte träffa dom på 2,5
vecka nu. Eftersom det är lov direkt efter dom kommer hem.
Men men..

Jag blir så avundsjuk på alla som åker utomlands!
Men nästa vinter ska jag och Pär åka utomlands, det
har han lovat! ;)

Även att alla har framtidsplaner. Mia pratar ju om att bli polis,
simone tycker jag har flera planer hela tiden, vart hon ska plugga och skit.
Vad fan ska jag göra?! Iofs. har jag väl ett tag till att fundera men ändå..
Jag har faktiskt ingen jävla aning om vad jag vill bli?!
Men det löser sig nog :)

Nu ska jag gå och äta frukost sedan åka in och ha GKO i tre
timman utan Elina. Fy fan va tråkigt.. :( Får iaf. åka hem efter
det så det är bra :)

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Simone

"vart hon ska plugga och skit" Hahaha

2008-02-21 @ 07:26:34
Postat av: Therese

du skulle ha följt med till italien du å då

2008-02-21 @ 10:01:58
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Mia

Haha, fan va kul :P Du får bli polis med mig då :P

2008-02-22 @ 15:59:09
URL: http://mialundholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0