Skotertur

Igår åkte Pär ut och åkte skoter med Loffe och Andreas.
Efter ett tag kom Therese över och lånade filmer och fick
med sig mig hem på köpet! :) Vi spelade mario cart, som jag
för övrigt sög på! :P Men det var trevligt..
Idag skulle vi alla fyra åka ut på en tur :) Jag började dagen
med att göra Therese toblerone grejs, som jag trodde
skulle vara skit gott! Men ack en sån besvikelse :P
Smakade inte alls som i mina fantasier! Men men.. ska
prova med lite mindre mjölk nästa gång.
Iaf. Så for vi iväg! I väntan på att Therese och Andreas skulle
komma for jag och Pär på en lite tur. Och hur den karln kör! :D
haha.. Jag höll på ramla av! Det gick helt enkelt inte att hålla i
sig! haha.
Sedan kom dom och Therese berättade att det inte hade gått 
så bra hittils, hon hade tappat vanten som dom fick vända och leta
efter och nå mer :P men vi körde iväg (inte lika fort denna gång)
Efter inte alls så långt välter Therese och Andreas :P Och dom höll
inte på att få igång skotern igen. Tog ett bra tag. Men efter lite fixande
och trixande kom vi iväg igen :D Upp i skogen på den krångligaste
vägen. Therese och jag fick hoppa av massa gånger och springa i
kapp. Vilket var extremt jobbigt! Helt slut när vi kom till toppen av
berget! Men vi klättrade iaf. upp i tornet. Andreas också efter lite
höjdskräck! :D Så fint var det där uppe! så länge man inte tittade ner!
Aja.. Grillade korv och åkte tillbaka!
Therese och jag skulle få köra.. Det gick bra ända tills jag och Pär
började missförstå varandra! :D haha
Enligt mig sa han; "Kör rakt fram här och GASA" haha.. Men det
säger han att han inte sa. Men iaf så gjorde jag som han sa.
Låt oss bara säga att ett dike senare låg vi båda på marken! hhahaha
Men det gick bra med både mig, Pär och skotern som tur var!
Förutom att jag bet sönder min kind och att Pär troligtvis har stukat lillfingret! :D
Men vad förväntar ni er av mig!? Det var första gången jag ens satt på en skoter!
:D och jag såg inget dike förrens det var för sent! :D hahaha.. Aja, typiskt mig att
göra bort sig. men men .. :)
Det var trevligt iaf. Men jag är helt slut i armarna! Kan knappt lyfta dom!
Ska gå och ta en dusch nu sedan åkta tillbaka till Gnarp!

Allt som allt var det en trevlig dag! :)

ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0