HJÄLP

Ja, allt började i dushen :D Jag stog och tvättade ansiktet och vågade nästan inte öppna ögonen igen. Jag tror jämt att det ska stå nån utanför duschen och bara stirra på mig. :D haha. men jag samlade mod och gjorde det ändå ;) Sedan hör jag att någon är på duschdörren?!?!!? Vänder mig om och där står Pär och skrämmer livet ur mig. När jag hade pustat ut och samlat mig igen drar han fram en kräfta och trycker upp i ansiktet på mig! haha! Två hjärtattacker på samma dag, samma minut :P Ojoj! Jag hatar kräftor. Alla skaldjur överhuvudtaget! Dom hade iaf. varit och fiskat kräftor. Men skulle åka till ån och släppa ut dom så dom "kan fiska kräftor där om 20 år!" haha.
Ja. Nu har Päran åkt iväg till njurunda, skulle köpa propeller till båten. Sedan ska han till Gårdsjön och häva dit den om jag förstod allt rätt?! Så nån middag lär jag väl inte fixa idag eftersom jag ska ner och hjälpa mamma kl. 16. Vet inte om han är klar innan det. tror inte det.. Så det blir säkert att svulla alla smarriga kakor och liknande som finns där =) (FY)
Jag har varit så onyttig på senaste tiden.. Skärpning!

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Roligt att du vill vara med och tävla! =D

2008-07-18 @ 15:37:08
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0