SKÄRPNING

Ja, nu får det bli skärpning på bloggandet! =) Dålig uppdatering tycker jag inte om. Jag vill ha nått att läsa varje dag, helst flera inlägg. Jag tror att dom som är sämst är min kära vän Elina och Lilla Mia :P
Simones inlägg vill jag också ha mera av, för dom är alltid roliga att läsa ! :D Resten sköter sig bra tycker jag! haha.

Bloggar värd att läsa:
www.theresesilen.blogg.se
www.simoned.blogg.se
www.mialundholm.blogg.se
www.elinabrandtskott.blogg.se
www.lisalindbom.blogg.se
www.mintradera.blogg.se

Dessa är dom jag kollar in varje dag, flera gånger! :D haha..

För övrigt har jag tråkigt nu. Pär har åkt iväg och fixat lite med nybåten ! =) och det regnar ute så det finns inte så mycket att göra ju :/ Skitväder! I morron skulle det ju vara finfint väder har det stått länge, men idag står det att det ska bli regn då också. Sommarn är lite lika bra längre.. =/ Det går så fort sen är den över och det börjar bli vinter igen.
När man var liten var det stranden som gällde varje dag! Även om det var regn åkte jag, simone och denise och badade i dom stora vågorna ! =) sedan hem till momma och moffan och kolla på "Deep blue sea".
Nu blir det stranden nångång per sommar. Förra sommarn var jag på stranden kanske tre gånger. En gång den här sommarn (än så länge). Ge mig sol och värme nu!

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

Vad trevligt att min blogg stog med där :D Ska du inte till sörfjärden ikväll?

2008-07-12 @ 15:24:16
URL: http://mintradera.com
Postat av: Lisa

Kul att min också var med ;) Du är med på min lista också, läser varje gång jag sitter vid datan ;P

2008-07-12 @ 18:33:36
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Anna Källman

Aa det var pubkväll:) Vi tänkte åka dit, men vi sket i det till slut ändå:P

2008-07-13 @ 10:39:39
URL: http://mintradera.com
Postat av: Mia

Nu har jag ryckt upp mig Knotan :)

2008-07-21 @ 01:13:24
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0