SOMMAR, SOMMAR

Ja, vart ska jag börja. Pär och jag har bosatt oss i hans stuga ett tag nu så det har inte blivit något skrivet =)
Var iaf. pubafton i lördags. Det var kul! Jag och Pär dansade stor del av kvällen igen! :D Dansade så man vart svettig! :P haha. Kul kul! Sedan vart det bara hem och sova. När jag för engångs skull var sugen på efterfest blev det ingen sån! :P Men det var inte helt fel att komma hem och sova heller.
På söndagen åkte vi upp till Gårdsjön. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde.. :P Men fiskade gjorde vi iaf. och eftersom jag tycker fiskar är så äcklig fick Pär häva på den på kroken. Sedan sprätter han den i huvet så den ska dö innan den blir uppäten, och poff så flyger ögat ut på den och landar på mig! Snusk!! :P haha. Fast det var ett sånt litet öga.
Sov där då också. Igår for vi ner på Gnarp en sväng så Pär kunde fixa ordning båten. Sedan åkte vi med den till stugan, sedan till njurunda för att handla öl och mat! =)
Till stugan där Andreas väntade.. Han åkte hem sedan och vi åkte ut och tänkte fiska lite men det var dött. la oss och kollade på TV ist. såg en jättebra film på 2:an. :)

Igår fyllde Therese år så vi åkte hem, jag tog en dusch och åkte ner och grattade henne. Sedan tog jag med henne tillbaka till gårdsjön :P Där Pär, Andreas, Andreas och Tommy var och åkte ring. Men det blev ju skitväder så dom åkte hem. Efter ett tag åkte även vi hem till Gnarp och sov här ist.

Nu ska jag plocka ihop lite här hemma sedan ska jag sätta mig på balkongen i solen ett tag =)

Adios !

Kommentarer
Postat av: Therese

haha vi stog utanför ett tag och kollade in på alla som dansade, haha pär var så full så när ni dansade fick du snurra dig själv lixom... haha såg så jävla roligt ut.. han bara stog där och rörde lite på bena. =D

2008-07-16 @ 21:01:33
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha!!

2008-07-17 @ 10:18:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0