SUNDSVALL

Idag for jag och mamma in till sundsvall på jakt efter en present åt Therese =) Jag hade fått en ide som jag tyckte (tycker) var skit bra! Men vi gick överallt och hade inte just en sån jag hade tänkt. Och fanns det så var det svindyrt! och sorry sis, men dom pengarna har inte jag :P
Så vi åkte till Birsta i hopp om att det fanns nå bättre där. Hittade nått som såg något bra ut :P Men letade vidare.. Fanns inget bra där heller. Gick tillbaka till första stället. Tog den som jag tyckte såg iaf. bra ut, men var fel "tema" :P
Nu i efterhand ångrar jag mig (som jag sa att jag skulle göra).
Båda grejerna är typiskt Therese :) Men jag vet inte om det är helt fel stil eller om det bara är skitfult.. ?! Jag har ingen aning.. Men jag hade velat haft det "temat" jag tänkt från början.. Men ja.. Jag vet inte! är osäker på om hon kommer tycka om det.. Jag hatar att köpa presenter. Först måste man gå och plågas (om man inte vet vad man ska köpa) och undra vad man ska köpa. Sedan när man köpt det måste man oroa sig om dom tycker om det eller inte?! BlääÄÄ! Fast när man lyckas köpa nått bra är det ju kul.
Mamma hittade ett par jeans hon också =) Jag hittade ett par snygga dieseljeans för 100 kr (!!) men självklart kunde jag inte ha dom. Köpte mig en strandväska ist ! :D + 2 armband till Pär!
Jag skulle vilja vinna en tävling där man får gå in i alla affärer och ta allt man vill ha ! :D Fan va härligt!


Ja, hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

typiskt mig!? hm... vad kan det vara...

and whats withe the "tema" =P

2008-07-11 @ 16:13:22
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0