LEDIG

Idag är jag ledig. Men har körlektion kl två och det går ingen annan buss än kl. 11. Så då får jag gå i stan och ha tråkigt i 2 timmar =/ Iofs. så går det ett tåg kl. ett men jag orkar inte skynda mig från station till Rolfs på en halvtimme i denna värme.

Åkte ju in helt i onödan igår. Den enda anledningen till att jag åkte var för att jag måsta prata med Ola om mitt mattebetyg. Men näe, då var han inte där igår! Jävla skit! Tog iaf. 12.15 bussen hem och la mig i solen.  Tyckte faktiskt jag fick lite färg men nu känns det som allt försvunnit. Blir mer solande på fredag ;)


Ja, nån frukost blir det väl inte för vi har varken smör, mjukbröd, fil, mjölk eller yoghurt. Får se om jag kan skrapa ur det sista smöret och äta en hårdmacka iaf. haha. vi har ätit oss ur hus och hem. Men idag ska jag handla iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0