MIDSOMMAR ?

Jag hoppas och håller tummarna för att det blir sol och varmt väder på fredag! Snälla!
Tänkte ju åka till Pärs stuga och åka vattenskidor/ring. Det vi får tag på helt enkelt, eller det Pär får tag på =)
Sedan grilla, bada och ha det bra. Precis som förra året fast med mer kul :) Hoppas även Therese följer med så jag slipper vara ensam tjej. Visst det är väl kul då också, men det känns lite bättre att ha nån där när grabbarna börjar prata om saker jag inte förstår :D Men jag får ju inte tag på na! Men Andreas verkade ju vara sugen på att följa med, så jag hoppas hon följer med också.
Måste även "midsommarhandla" imorron. Hoppas inte allt kött är slut redan bara?! =/ och jordgubbar är ju ett måste!

Jag tror jag och Pär kan slå rekord på att tappa skinn nu. :P Efter den dagen i solen ute på ön blev vi sönder brända båda två. Försökte peela bort det men det blev bara värre!? Ska hoppa in i duschen nu och skrubba lite mer ;)


Har sett reklam för ett nytt program på 3:an, Supersize vs. superskinny.
Det vill jag see ! =)

Men men ! ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0