MIDSOMMARHELGEN

Allt började med att jag och Pär vaknade vid 8 nångång. Då klev vi upp, åt lite frukost och packade med det vi skulle ha med till gåsjön. Sedan åkte vi och plockade upp Linus. Sedan bar det av till stugan.. Vi fixade och donade lite innan dom andra skulle komma, städade undan lite och gjorde fint =)
Sedan kom Therese & Andreas, Simone & Jimmie, Marcus, Malmberg, Peter.
Therese, Simone och Jag gick och plockade blommor (det lilla som fanns) och björk och gjorde fin fina midsommarkransar =)
Sedan åkte vi till stranden där också en sväng och badade. Vissa åkte ring också.. Men hungern började komma hos många så vi åkte tillbaka till stugan och grillade. Maten var såå god! Sedan efter vi bestämt vilken snappsvisa vi skulle ta blev det även snapps efter maten. Therese och Andreas hade med sig nått som var otroligt gott med mintsmak.
Det blev mer ringåkande, Andreas åkte även vattenskidor som såg så jävla roligt ut! Men jag tror inte jag skulle kunna klara av det så jag åkte ringen ist. =) Jag som är så jävla åkrädd satte mig lite tveksam i ringen efter mycket övertalning. Men det var faktiskt jävligt kul! :D Sedan var det Pär som körde båten, och han litar jag på =) Så det gick bra.
Efter det blev det hem till Gnarp och panik-göra-sig-i-ordning. Sedan puben i sörfjärn. Känndes som jag packades på med alkhol. Vilken resulterade i att jag blev full som en svin! :/ Usch, aldrig mer säger jag bara. Jag brukar faktiskt ta det rätt så lugnt men inte då inte :P Iaf. fick jag sota för det dan efter. Jag har aldrig mått så dåligt som då! Skulle springa ner och öppna dörren till trapphuset åt Pär eftersom han glömt sin nyckel i gåsjön. Jag var påväg att svimma flera gånger. Jag var tvungen att sätta mig i trappan och vila ett tag. Sedan vart det sägen direkt när jag kom in igen. Kallsvettades, mådde illa som ett svin. Fy.. Sedan på kvällskvisten började Pär, Peter och Linus om igen med öl och grogg. (det var ju pubafton) Jag ville ju gärna med ! Så jag försökte få i mig lite mat först, en pizza. Den kom upp igen. Dom sa att det blev bättre om jag började dricka.. Försökte med det. Det kom också upp. Försökte få i mig lite korv när dom grillade. Det kom upp. Efter att ha spytt sisådär 3-4 gånger gav jag upp och var nykter den kvällen.. Tänkte även stanna hemma först men mådde lite bättre efter att ha vilat en stund. Men jag åker aldrig på pubafton nykter igen.. Kännde mig som Pärs svans hela kvällen.. Men Jag och Pär dansade även en stor det av kvällen, det var roligt :D
Tro't eller ej men jag var fortfarande dålig på söndag.. Även Pär var ganska så dålig då så jag gick på ica och köpte lite godis, sedan vart det pizza på kvällen.
Var även upp till gåsjön och städade ihop litegrann.






Aja.. Midsommar var väl helt okej, även fast det var så blåsigt väder.. Men nästa midsommar blir mycket mycket lugnare vill jag lova så jag klarar av en tvådagars :D haha..

Nu ska jag gå och vila mig en stund klockan är ju faktiskt bara 6 och jag har sovit jävlit dåligt i natt.
Sedan ska jag väll ta itu med lägenheten. Den behöver verkligen städas..

Ha det bra ! Hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh jag kom precis på vem jag är likt på det där sista fula kortet! Farmor!!! FY =( haha

2008-06-23 @ 11:13:33
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0