MOTIVERAD

Jag har blivit motiverad av allas "Motion-nyttigmat-bloggar".
Jag bestämde mig ju förut för att jag skulle gå ut och gå dom dagar jag kom hem tidigt, men nu är det ju så fint väder att man hellre sätter sig i solen en stund.
Men varför inte på kvällen, smartskaft? Jag sitter ju ändå bara och glor på tv?! Då kan jag ju plugga in mp3'n i öronen och promenera ett varv runt Gnarp =) Yes yes. Men det här nyttiga ätandet tror jag inte riktigt är min grej. Speciellt inte efter dagens handling med  Mamma, chips och dipp, massa nötter, kebab, massa riskakor. =/
Jag köper bara till nyttig mat så jag känner mig nyttig, men jag äter ändå skitmat också. Men det kanske blir lite bättre om man motionerar bort det också. Fast nu hjälper väl inte en promenad per dag så mycket kanske men det är väl nyttigt att röra på sig iaf =) Sedan har jag börjat med rumplyft eller vad det heter, med ett ben i lyften och lyft upp rumpan =) Jag tycker iaf. det är jobbigt, med mina elefantben till lår :P
Jag vill ju vara nyttig och få en drömkropp, Men så fort jag blir sugen eller har tråkigt så är jag där och småäter. Det går inte att sluta :@

Iaf. så hade jag inga lektioner idag men körlektion kl 14 (trodde jag). Så jag åkte in med 11 bussen eftersom det inte går några senare. Tänkte att jag kunde väl gå på stan ett tag. Sedan kom jag till körskolan vif kvart i två, lite tidigt men tänkte att jag kunde boka uppkörning och lite mer körlekioner. Kommer dit och Cecilia sitter där. Först betalade jag halkbanan sedan frågade jag om jag kunde boka uppkörningen.
-Ja, du missade ju en körlektion nu. visste du om det?
-Va? näe. jag ska ha en nu kl. två..
-Näe, det var klockan ett.
-........?.......jahaa...
FAN!
sedan måsta hon iväg men hon sa att jag skulle vänta på Rolf och prata med han så kunde han boka åt mig. Men han kom aldrig. Sara och Stoffe kom. Jag tror Stoffe tycker om mig mycket mer än Rolf! haha.
-Men boka in henne på en lektion med mig i morron då. Jag är ändå ledig på eftermiddagen. Så tar vi bort den idag..
Så nu kanske vi slipper betala dom där 500:- för att jag inte kom. för att stoffe räddade dagen :P men ajg vet inte om vi ska det ändå om vi har fast pris (vilket jag glömde fråga om papprena idag igen) ?! Men men..
Sedan babblade dom på ett bra tag och jag fattade NOLL! :P Tider hit och tider dit, cecilia dit, stoffe dit och rolf också. ?! Men uppkörningen blev bokad iaf! :D weehooo! Och det blev väldigt väldigt väldigt snart! Nervös som få. Det känns inte som jag kommer klara det =/ Men ska boka in lektioner som bara den i morron! Och det är ingen ide ni frågar när den är för det får ni inte veta. Dom enda som får veta är Päran, pappa och mamma fick veta idag =)
Men iaf. så fick jag ju nu köra med Stoffe imorron, provuppkörningen! Jag blev så lättad, ville inte göra den med Rolf. Han har varit så sur på sista tiden.
Även att jag skyndade mig till bussen sedan efter körskolan och vem kommer inte körandes förbi då? Jo, Rolf! glodde som ett fån på mig, undrade säkert va fan jag höll på med och varför jag inte dök upp?! =/

Nu måste jag plugga KuHi sedan ska jag ta en låååång och skön dusch! =)

Kommentarer
Postat av: Therese

jag kan väl oxå få veta!??????? =D

2008-06-05 @ 17:10:28
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

hallå när du bytte din blogg till det här nya skiten, blev det som det är på min nu så att rutan med texterna i låg längst till vänster på skärmen, så att bakgrunden bara syns på höger sida?

isf. hur fick du till det så den ligger i mitten som det gör på din och som det gjorde förut?

2008-06-07 @ 23:47:19
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nu vet du ;) Jag vet inte. min hamnade inte till vänster?! vet inte varför det är så på din?!

2008-06-08 @ 13:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0