STUDENTER

Idag var det meningen att vi skulle ha en sista dag med klassen för att ta farväl innan sommarn. Men eftersom vi inte gillar våran klass särskilt mycket gick Jag, Elina, Karro och Bea och käkade på Subway/Jambo ist. :) Mycket trevligare.
Hade körlektion innan. Fick äntligen den efterlängtande säkerhetskontrollen gjord :P Det var väl på tiden tycker jag! Så jävla krångligt tycker jag väl inte det var. Men men. Resten av lektionen gick väl bra. Måste bara vara lite mer uppmärksam och våga mer. Inte stå och vänta i en evighet på att det ska bli helt bilfritt :D haha. Sedan såg Stoffe ett rådjur som låg vid vägen. Hade nog antagligen blivit påkörd, stackarn. Aja.. Inte långt kvar till uppkörningen nu inte ;)
Sedan efter lektionen skulle jag gå upp till skolan för att möta upp mupparna. Tror ni inte att det börjar spöregna då? JO! Som tur var hade jag paraply med mig men jag kan säga att det hjälpte inte så mycket. Benen var dyngsur plus att det blåste så jävla mycket så paraplyet blåste upp hela tiden. Jävla skit dollarparaply! haha

I morron är det ju studentdags för Mia och Simone. Tror jag skippar att åka in och kolla på tåget :) Ska ändå på student middag hos båda två sedan. Jag kommer förmodligen vara proppmätt den dagen :P Men men.. Har just gjort klart mina hemma gjorda kort till deras rosor :P Såg snygg så (nej) Sedan måste jag bestämma vem som är apa och vem som är elefant! haha.. (mjukisdjur;)

Idag lagade jag fiskpinnar. Dom smakade blä! Pär uttryckte sig väldigt bra "Det är fan som att tugga på en sudd" Jag vet inte vad det vart men dom var seg på nå vis. Även att Pär höll på spy när tröck ut sås ur flaskan. haha! Jag tror inte han tycker om fiskpinnar.
Och vi äter samma mat hela tiden. Makaroner, potatis, korv, köttbullar. Det är det vi äter VARJE vecka. så less på den maten nu. Mamma, nu får du sätta fart och skriva recept! :D haha. Åsså kan du kolla på min "önskelista" jag skickade till dig på mejlen från HM ;)

Näe, nu ska jag gå och kolla på Vänner för 275019 gången. Jag vet inte hur många gånger jag börjat om och kollat på alla avsnitt och säsonger. Många gånger iaf. Snart kan man väl alla repliker. Men man lessnar inte på vänner! Är nog det bästa som någonsin gjorts! Vill ha fleeer säsonger! Min favorit är iaf. Phoebe! haha :D



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vänner är bäst! :D

2008-06-13 @ 09:47:11
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Absolut! :D

2008-06-13 @ 09:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0