SUCK

Jag som trodde jag var klar med allt skolarbete för det här läsåret. Men nej! Måste göra om sista arbetet i KuHi.
Fast jag får ju VG om jag gör det så det kan det väl vara värt =) Men det kändes surt!

Jag och Mia har nyss varit ner till sörfjärn, och där står ännu en brandbil, så nu har det brunnit i sörfjärn också. :/ Nu får det ta och komma åtminstonde lite regn.
Men iaf. så skulle jag och Mia bada. Men det var svinjävlaskitkallt. Så vi la oss i solen och pratade lite ist. sedan åkte vi hem =) Det är aldrig en tråkig stund när man är med den jäntan ;)


Men nu ska jag äta nått sedan ska jag kolla på du är vad du äter :) I Love it! Kolla på andra tjockisar samtidigt som man smäller i sig nått onyttigt :D hah. Och ajg vet att man borde bli äcklad av bordet med allt dom ätit under en vecka och det blir jag av maten också. Men godiset som oftast brukar ligga för sig själv skulle jag gärna mumsa i mig ;) haha




Auf wiederzehn! (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0