Dreams

I natt drömde jag att jag hade en kanin. Sen ville jag gå ut och ge den
en morot mitt i middagen. Då vart pappa jättearg.. Men jag gick ut ändå.
Den var jättesöt! Och det gjorde inte ett dugg ont när den bet en. :D
Sedan gick jag in och skulle äta. Då kom Ingela och Denise.
Denise var jätte ledsen och helt förstörd för att hennes fiol hade gått sönder.
Haha.
Sedan drömde jag att jag och Pär hade sängen ute?! Och sov där.
Sedan åkte han till jobbet och när jag vaknade hade jag ingen nyckel så
jag kunde inte komma in. Så jag fick vänta... Då såg jag en gubbe som höll
på att göra inbrott i en bil med husvagn. Och han såg att jag såg han.
Så han kom fram och petade mig i magen. Det gjorde jätteont.
Haha.

Nu är lovet slut.. Tillbaka till skolan och höra hur alla hade det i Italien.
Fast jag har drömt att jag frågat dom så många gånger så jag vet inte
om jag orkar höra mer. :P


Jag vill ha sommar !!

Morsning Goodbye !

Kommentarer
Postat av: simone

Haha, fiolen. HAha petad i magen! XD

2008-03-07 @ 12:59:17
Postat av: Simone

Haha, jag minns inte att Jimmie somnade där! Jag har fått det återberättat för mig. Fan vad full jag blev då. ! XD

2008-03-16 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0