Helger :)

Förra Fredagen började med att Pär ringer och säger åt mig att ta fram grillen.
Då har han och Linus fått den smarta iden att grilla nu :D
Så jag tog fram den och dom kom hem med kött, men ingen majs :@
Jaja.. det var gott iaf. Sedan kom Jimmie och Peter.
Kollade på AFV och hade kul :)
Fast kvällen slutade med att Pärs dator gick sönder.
På lördagen blev det inte mycket gjort. Ligga i sängen hela dagen.
På söndagen tog vi en tripp in till sundsvall och köpte en ny dator :)

I Fredags kom Linus hit, även Simone och Jimmie kom efter ett tag.
Kollade på AFV, snackade skit och spelade kort.
Vi pratade om att vi alla skulle åka till Australien och hälsa på Pärs syster.
Iaf. hoppas jag på att åtminstonde jag och Pär åker :) Nånstans ska vi iaf.
åka. Aja..
Therese kom och hämtade oss och vi åkte iväg till Marcus. När vi kommer dit
och Therese stänger dörren till bilen börjar den tjuta, som det alltid gör :P
fick tyst på det efter ett tag iaf.
Ja, hos Marcus var det ju inte så jätteskoj iaf. satt mest och försökte hålla mig
vaken. Men då händer ju det roligaste.
-Vem fan är det som blockerar toan?
-Simone!
(Simone kommer skuttandes in i köket)
Nähe, vem är det då då?
Kollar vem som fattas, det är Jimmie :D
Andreas låser upp eftersom ingen får nått svar när dom ropar på han.
Och där ligger jimmie med huvet på toalettstolen och sover :D haha
Simone: Jimmie, kan du stå på två ben?
HAHAHA ! fy fan va kul!
Även Linus var underhållande. han var helt galen :D haha
Aja.. På lördan blev det inte heller mycket gjort.
Eller övningskörde med Pappa ett bra tag.
Sen på kvällen började Pär dricka lite smått, Linus kom.. Men det blev inte så mycket mer än så.
Linus gick, och jag och Pär gick och la oss ist.

AJA ! HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag vill att du är med och tävlar här:
http://junitjej.blogg.se/1205424650_paket_och_tvling.html

2008-03-17 @ 06:31:53
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0