Old times :D haha

Jag har nyss läst igenom mina och therese gamla dagböcker på lunarstorm.
Lät nästan som hatbrev till varandra om en viss man i mitt liv :D
- Varför är du med den där jävla skitstöveln för! Han är bara med dig för en sak. Jävla hora.
- Du har väl inte med att göra vem jag är med jag slutar inte umgås med folk bara för att du inte tycker om dom. och varför är du så sur hela tiden? går bara och fräser åt en.
- Du är så blåögd och trångsynt. du vet inte vad han går för. (jag vet) I told you so. (i förväg) Och jag är sur för att jag BRYR mig.
och bla bla bla bla.
Ja, i detta fall hade du ju faktiskt helt fel :P Och jag kunde ta vara på mig själv, även fast det är skönt att du bryr dig, kanske inte förstog det så bra då men.. :)
Tycker vi ska ta en systerdag nångång ;) Får säga till när du inte jobbar (kanske nästa vecka, då har jag lov) så kan jag komma över och spela mario kart! :D
Hittade även "Nathalie ska inte fara till skåne, det tycker jag var bra,
skulle nog ha saknat henne annars ;P hihi..."
:D

Skulle även ha varit in till sundsvall och handla nån mer present till Pär. Har köpt några saker men det skulle vara nå mer så jag blir helt nöjd med vad jag ger :) En sak han ska få är jag iaf. nöjd med, det har han sagt att han vill ha :) Och som vanligt har jag köpt en liten skämtsak. haha.. Det var roligt, men jag får nog också nytta av den :D

Ikväll är det pubafton. Fy fan för att inte vara 18. Men nu är det bara 2 ½ månad kvar :D
Men jag hoppas att inte Pär ska dit, jag vill inte sitta hemma själv och döa. Men jag känner på mig att han ska dit.
isf. ska jag gå och köpa chips och dipp och svulla och kolla på melodifestivalen. Men det skulle vara roligare om Pär var med :)


ADIOOOOS !


Kommentarer
Postat av: Therese

skrev jag verkligen hora!? :O

2008-03-01 @ 23:05:42
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0