TREVLIG MÄNNISKA ?

Satt och läste igenom mina gamla dagboksinlägg på Lunar.
Fastnade för ett speciellt. Hade faktiskt glömt bort all skit du har snackat. Jag förstår inte ens varför jag är trevlig mot dig nu?! Jag vill ha en förklaring av dig vart du fått allt ifrån. Men det känns lite dumt att dra upp något som blev sagt för drygt ett år sen. Har aldrig haft nått emot dig tills du sa det där. Men men, vill man jävlas med andra så..
Jag tror anledningen till att jag är trevlig och så är nog för att jag är en trevlig människa :D Jag hatar när någon tycker illa om mig. Eller det beror på vem det är, finns dom jag inte bryr mig ett skvatt om dom tycker illa om mig. Men jag är nog en trevlig person allt som allt, men jag tror nog jag kan fräsa till ordentligt om jag får chansen att bråka med nån :D Vilket jag och Elina vill! haha. "Fan va kul och slå nån" "ska vi starta bråk?" haha, fast det är nog mest på skoj =)

Aja, idag blev det först en promenad med Pär ner till Anders, Pär skulle hämta bilen sin.
Sen hem och städa lite, övningskörde till hudik med Pappa. Jag kommer få nå fel på den jävla skylten som ska ramla ner hela jävla tin :P Näe, i morron köper jag en ny !!
Sedan for jag och Pär och åt pizza med Linus och Kim. Handlade med mamma och nu är jag här.
Proppmätt som bara den! Har ätit på pizzan tre dagar i rad nu! haha. Eller näe, åt ju med therese i fredas. men tors, lör, sön iaf. Usch va mycket fett :P Men i morron börjar mitt nya liv med nyttig mat och lite mer promenerande =)

Sanningens ögonblick ikväll! I love it! Även fast jag oftast blir på dåligt humör när vi kollar på det, det har Pär märkt iaf, han sitter bara och skrattar åt mig när jag sitter där i soffan och svär åt dom. haha. Dom flesta är ju så jävla dumihuvve.. men men.
image20



Även att jag har planer på att lägga ner denna blogg!
Är det ingen som börjar komentera snart så orkar jag inte anstränga mig nå mer. Det är helt enkelt inge kul om man inte får nå respons :D
Så... Börja kommentera !!!!!!!

Over and Out !

Kommentarer
Postat av: Therese

men sluta!
vad ska man säga då lixom...
okej, vem är det som sa ngt för nå årsen
som du är irriterad på???

2008-05-18 @ 22:59:17
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Det tänker jag inte skriva här.. =)

2008-05-19 @ 05:44:29
Postat av: Lisa

Nu får du en kommentar ;)

2008-05-19 @ 08:59:19
Postat av: Simone

Men, nee. Du vet att ALLA läser din blogg ;) Men vadå, vem är dum?

2008-05-19 @ 19:40:44
Postat av: ANNA KÄLLMAN

jag älskar oxå sanningens ögonblick! Det är så roligt å se hur knäppa vissa är! hah!

2008-05-20 @ 09:04:13
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0