2009 ?!

Faan! Snart är detta år slut?! Snart är det 2009!
Känndes nyss som jag sa att 2007 hade gått så jävla fort.
2008 har gått ännu fortfare. Tiden bara flyger iväg ju!
Hugaligen! =)



Iaf. så ska Amanda komma och hälsa på på broman på fredag =)
Gud vad längesen det var jag träffade henne. Det måste ha varit när hon
följde med mig och hämtade ut körkortet! =) Och det var några månader sedan nu.
Och innan det vet jag inte hur längesen det var jag träffade henne.
Ojoj. Jag saknar tiden på Backens. Det var mycket roligare där, tycker jag.
Jag saknar vårat "gäng" =) Vi fyra.
fan vad man glider ifrån varann. Undra hur många som jag tappat kontakten
med som jag jämt var med förut..
Men men, det ska bli kul att träffa henne igen iaf.
Synd bara att hon kom på den tråkigaste dagen då vi har fullpackat med lektioner. :P
Men men, det får hon stå ut med. Och jag lovar att hon aldrig kommer vilja komma
tillbaka efter en dag i våran klass. Hate them!


Haha, Amanda på nyår 06-07! Undra hur hon ser ut nu?! :D haha
Hon ändrar ju hårfärg/frisyr stup i kvarten tycker jag :P


Näe, nu måste jag plugga matte.
Har iaf. bara en ism kvar att göra nu. Tror jag satsar på ett VG ist. för ett MVG. Orkar inte
göra nå fler. Och jag kommer ändå aldrig få MVg i betyg :P

See you!

Kommentarer
Postat av: Therese

vad du har blivit dålig på att svara på mina kommentarer o kommentera sj... =(

2008-11-19 @ 11:03:03
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0