BULLE I UGNEN

Var nyss ner till sörfjärn en sväng. Månsan var gosig som
vanligt. Och hon har en liten kula, så snart kanske det kommer
en lite kissunge =) Hon orkade inte hoppa upp på en som hon
brukar iaf.
Louie och Chico var inte inne.. :( GoLouie som jag ville mysa med :)
Men när jag skulle åka hem så möter jag Chico på vägen.. Typiskt!
:D haha.. Har iaf. fixat en till julklapp till Päran. Men jag känner mig ändå
inte nöjd?!?! =/ Det känns som han kommer bli besviken.. En sak jag köpt
vet jag inte ens om han vill ha. Eller han vill ha men kanske inte just det
jag köpt?! Men det var öppet köp tills i januari nångång så det går ju att
byta isf =)
Testade mina stövlar jag ska få också. Och dom är såå skön! Det går hur
bra som helst att gå barfota i dom (även fast jag nog aldrig kommer göra det)
Så mjuka och sköna..

Innan jag for tänkte jag sätta upp ljusslingan. Men den funkade inte.. Så jag tog
med några lampor hemifrån M&P och testade. Och efter ett tag hittade jag rätt lampa.
Så nu sitter den på plats. Kanske inte på det snyggaste sättet, men men..
Ljusstakarna har jag också tagit fram. Men en lampa i den ena är sönder.. Så den lyser
inte. Varför måste alla lampor fungera för att den ska lysa? Dumt..
Tänkte ge mig på att byta gardiner nu. Kanske knäpper några bilder sedan och lägger ut.
Så får ni se hur julmysigt det blivit =) Men just nu har Pär kameran.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Åå, jag vill ha en kissunge! en liten Gary 2, fast den behöver inte vara gul, bara den är en hane och en tjockis! XD

2008-11-30 @ 13:52:02
Postat av: Nathalie

Ja, jag med =)

2008-12-01 @ 06:45:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0