ETT GOTT SKRATT

Kollade igenom några bilddagböcker, då kom jag till Therese.
En kväll när vi var där en sväng.
Kolla bilderna här och sedan klicka på 13 september.
Så jävla kul! Skratta åt nästan alla bilder! Fan va kul jag hade den kvällen,
en sån kväll igen, TACK! =)

Även att jag har kommit på problemet till varför jag ser så otroligt skabbig
ut på alla kort. Jag är för blek. Det finns nog andra anledningar också, men
jag håller mig till blek! haha. Det är bättre för mitt självförtroende! haha.

Och när vi skulle mäta vem som var längst, så var det självklart jag! :@
Sist jag mätte mig var jag 174,5. Och jag tror det var i trean?!
och therese är tydligen 175 och det såg ut som jag var några cm längre än henne.
Jag kan väl inte växa fortfarande?!?!? Kan man inte ta nått piller så man krymper?? haha
Jag vill inte vara lång.. buhuuuu! :( Jag känner mig som en jätte. En transvestit såg jag
ut som på några bilder också. Usch! Man kan ju inte ha högklackat för då blir
jag ju fan 2 meter lång!! Fy...
Men men.. Det går nog inte att göra något åt förren jag blir gamla och krymper! haha.

Nu måste jag gå och dricka nånting innan jag törstar ihjäl!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0