FRAMTIDEN

Ja, jag undrar hur mycket tid jag lägger ner på att tänka på framtiden :P
Jag har tillochmed bestämt vad mina barn ska heta! :D haha. Eller ja, ifall
det blir två flickor då dvs. För nå pojknamn har jag inte kommit på. det finns inte
lika många bra namn där. Men jag tänker inte berätta vad jag har bestämt för
flicknamn, för då kanske ni snor dom av mig =)
Jag vill bara kika in i framtiden typ 5-10 år och se vad som har hänt!
Bor vi i hus? Har vi barnBröllopp?
Brölloppet har jag ju också tänk på. Hur min klänning ska se ut på ett ungefär,
vilka man ska bjuda osv =D haha.
Gud vad jag längtar =)

Igår satt jag och Pär och pratade om jobb. Vad faan jag vill göra?!
Jag har ju ingen aning egentligen. Jag kommer knappt på nå jobb, det enda jag
kommer på när jag tänker på jobb häromkring så blir det i nån sorts butik. Och det
vill jag faktiskt inte. Visst nu i början tar jag vilket skitjobb som helst faktiskt. men jag
vill ju göra nått som jag trivs med sedan?!
Jag har ju funderat på lärare ett tag =) Först funderade jag kanske som bildlärare, på
typ högstadiet?! Men nu tänker jag för mindre barn.. Kanske
lekis-fröken ? =) Det skulle jag faktiskt vilja göra. Dagis går väl också men jag tror
det är jobbigare, lite roligare med lite större barn fast dom fortfarande är små.
Och i lekis behöver man väl inte lära ut så himla mycket, eller? Inte vad jag kommer ihåg
av lekis iaf. Det är väl bara lek?
Men vad måste man plugga för det då
Och om man vill ha praktik, ska man fixa det genom arbetsförmedlingen då eller ska man
göra det själv? Kan man ens gå dit bara själv och fråga om praktik!?
Jag har ju sagt förut att jag inte orkar plugga vidare, men detta är faktiskt något jag gärna
skulle plugga vidare till =)



Usch! Jag vill egentligen inte sluta skolan! :D Eller jo, jag längtar så jävla mycket att slippa
men jag gruvar mig inför att skaffa jobb. Pga att jag inte vet vad jag vill göra..
Jag kommer ihåg när jag gick i 1 & 2:an och hörde folk som sa att dom ville gå kvar i skolan
ett tag till!
"Näe, fy faan" Tänkte jag. Det ska bli så skönt! Men nu börjar det närma sig och jag blir bara
mer och mer nervös.
Då är jag arbetslös, pank!
Men endå så vill jag så gärna sluta skolan och börja leta jobb.. Men det kommer nog ta ett jäva
bra tag innan man får göra nått som man faktiskt vill.

Usch.. jobbigt! :P

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Therese

Barn & Fritid kanske... men det finns väl inte praktik genom AF längre eller?! isf. går du själv o frågar om du får praktisera där genom AF. Du får ju inga pengar av lekiset...

2008-11-19 @ 09:26:04
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är inte ensam om att planera framtiden! Fick jag bestämma så skulle mina planer uppfyllas helst imorgon. Och jag har namnen på mina barn jag med =)

2008-11-19 @ 12:06:09
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, mina med! men det tar nog några år iaf =D

2008-11-19 @ 12:13:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0