HELVETES NATT

Fy fan, denna natt.. Igår mådde min hals lite halvdåligt.
Det kittlade så man fick rethosta. I natt vaknade jag och det kittlade som
bara den, plus att det stack! Det gjorde så ont varenda gång jag skulle
svälja. Fy fan.. Idag sticker det inte men det kittlas och det känns igentäppt.
Jag tror halsfluss är på väg =/
Hoppas det inte är snöstorm idag också. Jag måste ju gå från kvantum idag.
Sedan tänkte jag gå på stan ett tag efter skolan. Tänkte gå upp på jysk men jag
tror jag skiter i det. Orkar inte gå ute när jag känner mig såhär.. Kan ta det
på torsdag ist. när mamma kommer in till stan :)

Även i morse somnade jag om efter Pär hade åkt. Och när mitt alarm ringde
så låg jag bara och väntade på att Pär skulle stänga av oljudet! (hade glömt
att han åkt redan) det tog ett tag innan jag fattade att det var mitt som ringde.
"Nej, nu har ju Pär sovit över!!!" Vänder mig mot hans sida och där är det tomt?!
Satt förvirrad ett tag sedan kom jag ihåg vad som skett :D haha.
Jag tycker det är så roligt att vara nyvaken och förvirrad !=)

I natt drömde jag att jag fått ett barn :) Men när den var så liten så såg den ut som
ett brännbollsträ. haha. Så jag gick och gullade med ett brännbollsträ.
Sen jobbade jag och Simone i nån porslinsaffär men när dom fick reda på att jag
fått barn så fick jag inte jobba där längre..
Men hon vart ett normalt barn tillslut och var såå söt.
och nu vart man ju ännu mer sugen på en liten knodd! haha =)

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0