INGEN BIL :(

Ja, idag har jag ingen bil. Eftersom den inte är klar än. Hur lång tid ska det ta egentligen??
Så idag får jag åka buss, brukar ju annars åka bil varje fredag.
Drygt! Jag vill ju komma hem så tidigt som möjligt. Näe, fem får man komma hem på en fredag.
Surt!

Igår skulle vi ju äta pizza. Jag var så hungrig och så sugen på pizza just då.
När vi kommer hem med dom och öppnar kartongen så är dom helt bränd.
I Pärs pizza var det tillochmed ett hål (????) Hallå?! Vem säljer egentligen sånna pizzor?
Det är som att dom vill ha dålig rykte. 
Men jag vet vem det är som har gjort Gnarps pizzor dåligt. Det är den nya jäveln.
Han som ser ut som ett kylskåp. Går med axlarna högt som bara den, och glögg.
Förstår ni vem jag menar?
Haci är bra. Han brukar alltid kolla på pizzorna innan vi får dom, så att dom ser bra ut.
Och ibland brukar vi få saker gratis med, iaf. Pär :D
Men när han kom och förstörde så tycker jag inte om Gnarps pizzor längre.
I somras fick jag ju en stor skinklump på min pizza också. Inte en klump med små skinbitar, utan
en stor skinbit. Den kan man väl ändå ta bort om den råkar hamna på pizzan, eller är dom så lat?
Aja, kanske är värt att åka till harmånger nästa gång. Dom kostar nog inte lika mycket som dom
gör här ändå..

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja det är ju det jag säger!! gnarps pizzor är så äckliga, mkt godare i harmånger, och dom är så trevlig där, säger tack hej då 40 gången när man åker. haha

2008-11-07 @ 07:42:23
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag fattar inte vad som har hänt med Gnarps pizzeria. Igår åt vi pizza och det var som små barnpizzor, och så var dom liksom sega! Vad jag minns så var det inte så förut?

2008-11-07 @ 13:59:06
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, men dom var goda förut =) Ska prova harmånger nästa gång.

Sara: Ja, jag vet! Men dom har ju tagit dit nån ny som är sämst på att göra pizzor. Haci är bra han =)

2008-11-07 @ 17:38:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Nää, Harmångers pizzor smakar ju för fan bajs! Skinkan smakar härsket! Och vitlöksdressingen = blää, fett! Jag är nog den enda som håller på Gnarpspizzorna, hahaha! Men jag håller med om ibland är det lite bränt då och då, men då är det jävligt bra pizzor ibland också.

2008-11-08 @ 16:18:42
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0