KULTURHISTORIA

Nu har jag nyss blivit klar med lite pluggande =)
Det som ska redovisas i morron, och nu känns det mycket bättre.
Det är inte mycket alls. Det skulle vara högst 2 A4, jag har skrapat ihop
typ en halv sida om ens det. Men till mitt försvar så fanns det inte så mycket
om Kubismen.

Hade möte med Anja idag också. Fick lite svar på funderingar. Efter att ha gjort
mitt tids-schema så hade jag typ 70 timmar kvar att sy på?! :P Men det blir så.
Kanske tillochmed hinner göra fler plagg. Det blir ju lite roligare, annars blir ju
själva visningen så himla kort.

Har även varit och pratat med Benny idag. Och den mannen har då svar på allt! haha
Jag frågade lite om lärarutbildning. Och det finns i sundsvall?! Jag hade ingen aning om att
det fanns högskola där?! :P Det är ju perfekt! Fast jag vet inte, just det där kanske var
i härnösand också?! aja.. Man fick iaf. 2500 kr i månaden. + att man måste låna typ 5000
i månaden. Det var i 3,5 år isf. och då blir studielånen på ca. 150 000 kr. =/
Jag är bra sugen! Såg för förskola/fritids (som jag ville) och svenska, engelska, matte
för yngre barn, typ grunderna eller nå!? Och det skulle jag också kunna tänka mig?! =)
Jag vill ju ! Men jag vet inte.. Jag vill inte ha lån på så mycket. Kanske ska jobba lite först
(om jag nu får nått jobb) och sedan plugga vidare lite senare =)
Det enda jag tänkte på var "men tänk om man vill ha barn då???" :D haha
Jag som är barn galen och vill ha barn när jag är ung :P
Ja, men då kan du ta ett år ledigt, sa Benny.
Men, ja.. Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra?! AAahh! Jag blir galen! varför måste utbildningarna
vara så lång?? Kan dom inte trycka ihop allt på ett år ist.!? haha.
Sen när man gått denna utbildning så kanske jag inte ens får nå jobb, det kanske inte
finns nått?!
Det här är jobbigt ska ni veta!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0