MIDDAG NERE I FJÄRN

Nu är jag "hemma" i fjärn. Jag vet inte riktigt varför jag fortfarande kallar
det "hemma" :P

Ja, iaf. så ska mamma laga entrecote och nått i ugn :P Tror det var potatis,
morötter + nått mer. Hoppas det smakar :) Det gör det säkert.

Har nyss sysselsatt mig med att leka med katterna. Jag tror inte det är så många
som leker med dom längre nu när jag och Therese inte bor kvar.
Alla katter var leksjuk (förutom Charlie som är ute) t.o.m Louie! haha.
Men han skrek mest efter mat, som vanligt. Alltid hungrig..
Det första Månsan gör när jag kommer innanför dörrn är att hoppa upp på mig! =)
Hon hoppar upp och klänger sig fast i tröjan tills man fångat henne i famnen.
Så söt hon är =)

Kommentarer
Postat av: Therese

ja hon är så go!! =) ååååh! Haha louie!

2008-11-15 @ 19:59:13
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0