NERVO

Försökte somna om i morse, eller tidigare i morse när Pär hade åkt på jobbet.
Men det gick inte. Slog på teven och kollade lite på vakna med the voice.
Sedan kom jag på att jag skulle kolla om kjolen fanns idag.
Då var det nå uppdateringar på hm-sidan och den skulle öppna igen 07.45.
Då var väl klockan kanske 07.30. Ja, men jag snokar runt på bilddagboken tills
dess då. Tiden gick och helt plötsligt var klockan 08.00. Då gick jag in och den fanns!!
Men inte i storlek 36!! Jag skrek av besvikelse.. Har dom sålt slut alla 36:or på bara en kvart?
Sen blev det uppdateringar igen och nu ska sidan öppna kl. 9. Så jag måste göra
nånting nu för att tiden ska gå fort!
Städa eller nått! Jag är så nervös nu så jag måste plocka med nått!

Håll tummarna för mig nu då!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0