NORGEHISTORIA

Denna hörde jag idag:

Det var älgjakt i Norge, men ist för att älgarna blev skjutna så sköt dom varandra.
Då bestämde dom sig att alla jägare skulle bära pannlampa och skrika
"jag är ingen älg, Jag är ingen älg" Men endå så lyckades en norrman bli skjuten.
På sjukhuset frågade läkarna varför dom skjutit honom.
-Vi trodde han skrek "jag är en älg, jag är en älg".... Men kommer han att klara sig?
-Ja, det hade han kanske gjort om ni inte hade flått honom.

HAHAHAHA :D
Jag tyckte den var lite rolig =)

Kommentarer
Postat av: Therese

den hade varit roligare om dom hade skippat sista meningen. den gjorde det bara överdrivet och dåligt! slutet skulle ha varit "...jag är en älg, jag är en älg!"

2008-11-13 @ 16:00:27
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0